Friday, December 5, 2008

I'm Loving It

Hari ini aku amat bersemangat untuk menulis. Entah kenapa, aku berkobar-kobar menekan papan kekunci yang taklah berapa selesa ni. Oh ya, aku baru je balik dari berjalan dengan adik sedara aku yang amatlah kerdil (ok mungkin tak sangat) pergi ke Jusco Tebrau City. Aduhai, pada mulanya cuma nak tengok2 je, tapi akhirnya terpaksa juga membeli sesuatu untuk dia. Ha3 percaye ok, tak senang untuk meyakinkan budak 5 tahun yang kau tak mampu belikan dia sebuah set lengkap patung Ultraman.

Kemudian kami pergi ke McDonald's. Sekali lagi aku terperangkap! 'Happy Meal nak nugget' Okay.. Sampai di meja, 'Mana burger? Kite nak nugget dengan burger' Ha3 penat juga melayan budak ni kan. Tapi aku tak kisah, asalkan dia tersenyum. Kesian dia, baru 2 minggu lepas eksiden basikal sampai sebahagian depan kepala pecah. Sebab tu aku tak kisah habiskan duit, asalkan dia seronok. 

Balik rumah, semua tanya pergi ke mana. Dia menjawab penuh keriangan. Itu cukup untuk membuat aku tersenyum. 

Oh ya, I wrote in Malay this time for a change. It's kinda funny but hey, I've not written anything in Malay since SPM. This is a good try right? 

No comments: